VIP rutor och resultat

Idag var det en ganska chill föreläsning i Cellbiologi. Jag satt jämte Sonia så jag hade ju någon att prata med. hihi
Sen på rasten var jag ute och busade med Bella och Karl. Haha fan vad härligt det är med ett par där man inte alls känner sig som tredje hjulet. Jag är med i "gruppen" hela tiden och båda pratar lika mycket med mig som med varandra. Dock så får jag inga pussar...*snyft*.
Önskar att alla vore sådana. Vi hade mycket roligt med äppelkastning, framtrollning av frukt, VIP rutor i snön och ett icke existerande klubbrum. Eftersom vi inte hade något klubbrum fick vi alla 3 klämma in oss i VIP rutan (som var ca 30 cm x 30 cm). Haha jag har haft en riktigt härlig dag idag med andra ord!

Nu sitter jag framför tvn och datorn och kollar på That 70's Show, med kaffet i höggsta hugg!

Fick precis reda på att jag klarat KemiBas tentan! Så jäkla skönt!! På en vecka skrev jag 3 tentor, och jag klarade alla 3! Det måste säkert vara något slags rekord, damn I'm good...;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0