Vakna upp i mitt hem

Härliga härliga Åkarp!

Så mysigt att vakna upp på morgonen, känna sig utvilad och nöjd. Inga bekymmer i världen. Behöver inte tänka på något, mer än vad man ska hitta på idag!
Jag smög upp på ovanvåningen och startade datorn, för mamma och nikki var inte vakna ännu.
Så där satt jag i tystheten med min frukost och njöt av lugnet.
Sen vaknade de och det var lika mysigt det. Nikki har precis upptäckt att den nyaste katalogen har kommit! Så vi är helt uppspelta av det och vill genast kolla vad som är nytt och vad som finns kvar av det gamla sortimentet! :D
Tänk vad lite som krävs för att förgylla en morgon.
Senare idag ska vi in till Malmö och shoppa lite. Nikki vill ha nya byxor och jag är rätt sugen på att köpa de där strumpbyxorna på Shock som jag lät bli att köpa förra gången vi var där. Vi får väl se hur det går. Mamma tycker att jag köper för mycket kläder, men det är ju liksom min nya hobby.
Är man ledsen...så shoppar man!! :D Man mår alltid bättre av nya saker. <3

Nu ska jag läsa lite zoofys medan jag väntar på att alla ska bli klara. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0