100106 - morgon

Shit, det känns verkligen som att jag inte gör något annat än att plugga. Det gör jag ju, men det känns inte som det. Idag var det meningen att jag skulle bli fotad av Annie, men vaknade med en sån sjuk tenta-ångest att jag fick lov att ställa in... Väldigt synd, för jag ville ha lite nya coola bilder.

Idag ska jag alltså plugga, igen. Och så ska jag handla, laga mat, fortsätta på min "hobby" och slutligen packa, borsta axe och klippa klorna på marsvinen. Får se om jag hinner med att bada lite möss också.

En typisk "dagen innan" alltså. Alla lösa snören ska knytas ihop och allt ska vara klart inför morgondagens resa till Halmstad. Som jag inte alls är sugen på just nu...


En liten utter som jag fotat förra året


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0