100121

Inte nog med att jag spillde kaffe på boken, jag lyckades även med konsten att försova mig imorse.
Hade ställt klockan på 7, men antagligen stängde jag av den i sömnen (mycket möjligt). Så jag vaknade inte fören lollo kom hem imorse, vid 08:11. Så det var ju bara att flyga ur sängen och hoppa i kläderna och hämta kopplet och gå ut med Axe. Trots att jag hade bråttom lyckades jag med att slappna av på promenaden. Det är ju så härligt att promenera.
Sen slängde jag i mig frukost och lirkade in linserna, sminkade mig fort som F*N och sen var jag klar! Och tro det eller ej, jag hann!
Fast när jag väl satt på föreläsningen så önskade jag nästan att jag inte hade det. Tre timmar med en "Noobie" är lite väl tjatigt...
Intressant, men eftersom föreläsaren var oerfaren blev det lite utdraget emellan åt.
Väl hemma igen drack jag mitt efterlängtade kaffe (fick inget imorse), som jag då lyckades spilla över min bok då jag skulle vara duktig och plugga samtidigt.
Jag kollade lite på Ellen och sen även Oprah (vuxenpoäng till mig tack...).
Sen blev det en cykeltur runt "ringen" med Axe. Han tyckte det var jätteroligt! Till och med när jag släppte honom lös för att han skulle kunna "rasta sig" så ville han hellre springa fot bredvid min cykel. För så fort jag rörde mig kom han springande och ställde sig beredd för att springa. Så sista biten hem fick han faktiskt springa lös bredvid mig, och det gick sjukt bra! (Duktiga vovve)

Idag har jag också hunnit med att plugga ett kapitel i biologi-boken, hänga upp mitt fina hjärta + fjäderboa i fönstret. Städat undan lite på rummet, hängt upp min fina varg-kalender jag fick av Nikki och slagit in lollos presenter! Så nu anser jag att hon bör fylla år med en gång! :D

Lite bilder:


Mitt fönster

Min fina kalender

Paket inslagning

Lyssnade även på musik. Walk away Joe är min nya låt som jag är besatt av!

Axe har fått en ny leksak som han älskar!

Han vill leka med den hela tiden. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0