100124

Halli hallå!
Idag har jag pluggat, städat till marsvinen och Kung Caspian, promenerat med Axe, cyklat med Axe till affären och sen till hundrastgården. Och nu är jag hemma igen, har läst 2 sidor till i boken och nu anser jag att jag förtjänar kaffe, kakor och Xena! :D
Jag köpte bladpersilja till marsvinen, vilket de älskade!
Mitril fick också en liten bit och det blev en stor hit. Han älskade det lika mycket som marsvinen!



Mitril tyckte att persilja var mums!

Den här gången tog jag tiden medan jag pluggade och jag kom fram till att det tar 5 minuter att läsa en sida. Jag hann nämligen med att läsa exakt 12 sidor på en timme! Shit, hur ska jag hinna läsa 23 kapitel på en halv termin? Det ska bli intressant att få reda på... *NOT*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0