Ännu en morgon och ännu mer snö

Ja se det snöar, ja se det snöar...
Än en gång så faller snön ner här i Halmstad.
För en liten stund sen så var jag och Axe ut och promenerade i snön. Han var så söt eftersom hela han blev vitfläckig. Huvudet var nästan mer vitt än svart, eftersom han envisas med att sticka ner hela huvudet i snöhögarna som ligger längs vägkanten. Sötnos där!

Men nu är vi inne igen och jag ska dricka kaffe så att jag kan plugga lite. Blev nästan inget plugg igår, eftersom jag hade en depp-dag. Jag kollade mest på tv, pluggade lite, pratade med mamma och systeryster, gick med Axe, pratade med Hanna, låg och stirrade in i väggen och tillslut tog jag ett långt och skönt bad. Efter badet så la jag mig framför tv:n igen och bara glodde på skärmen.
Lollo var hos T, så jag var ensam igen. Det är verkligen tur att Axe är här, annars skulle jag varit ensam. Men nu gör det inget, för jag har en varm och gosig plutt att gräva ner huvudet i! :D

Igår när jag kom hem ifrån skolan möttes jag av en överlycklig vovve som ville ut och kissa. Eftersom han var riktigt stirrig, så tog vi en cykelrunda så att han kunde få springa av sig ordentligt. Han älskar verkligen att cykla. <3

Nu ska jag återgå till kaffet och pluggandet.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0