Min gårdag

Igår var jag i stan med Sonia, det var väldigt trevligt. Jag gjorde henne lycklig genom att berätta att vi har fått vårat studiebidrag, vilket hon tydligen hade missat. Så det blev en hel del shopping för oss båda. Men allt var på rea så det blev inte dyrt! :D Vi hann även med en fika innan det var dags att bege sig hemmåt. Chai Latte...MUMS!

Jag köpte 4 tröjor som jag är väldigt nöjd med! Och jag betalade bara 400 kronor för allihopa!


En mörkblå "vanlig" tröja, som passar bra att ha under en t-shirt. 50 Kronor


En mysig tröja med en fin varg på. Den är några storlekar för stor så den är lite pösig, men det är så jag vill ha den! Skit snyggt med ett svart linne under..;). 100 Kronor


En lång lila hoodie, med varm fodring.
150 kronor


En lång lila tröja, som Sonia tyckte var min stil. Och jag håller med!
100 Kronor

Medan jag var i stan så var lollo och T ute och promenerade med Axe.
När jag kom hem igen gick jag upp och pratade med guldis. Vi skulle på bio men alla filmerna var slutsålda. Så det blev en promenad till videoaffären och Axe fick följa med. Sen gick vi till Coop, för guldis behövde handla. När vi kom hem igen såg jag på klockan att vi varit borta i 2 timmar. Så Axe blev ordentligt rastad igår....:P
Jag & Axe gick upp till guldis och så kollade vi på film alla tre. Riktigt mysigt!
Efter filmen gick jag och plutten på natte-rundan, och sen gick vi och la oss.
En dag full med aktivitet med andra ord. Jag var bara ensam under korta stunder av dagen, annars var jag med någon hela tiden. Mycket roligt, men snacka om att man blir trött av att vara social! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0