En nyttig söndag

Så då är både min, Sannes och Guldis garderober ränsade.
Känns riktigt bra och alla kläderna ska vi lämna in till Erikshjälpen, så det är inget som slängs här inte!

Hela kvällen har spenderats på ovanvåningen. Först gick jag och Axe upp för att hjälpa till att ränsa garderob, men sen blev klockan så mycket att vi började fixa med maten. Det blev tacos (vegetarisk så klart). Det var färdigt runt 10 i 8, och klockan 8 började F-word som vi satt bänkade framför. Och efter det så var det dags för Wallander - Innan Frosten. I den långa nyhetspausen vid 10 passade jag på att springa ut med Axe en runda och sen gick vi tillbaka upp för att kolla på resten av filmen. Vi tjejer satt alla tre i soffan så fick axe sitta i den svarta fotöljen. Han var så söt för han ville också sitta i soffan med oss andra, men han fick tyvärr inte plats. Men sen satt han i fotöljen och kollade på tv han med, sötnos!!

Nu sitter vi båda i soffan och jag har mina nya mjukisbyxor på mig som jag är helt kär i.
Jag vill bo i dem! Mjuka och varma, vad mer kan man begära?
Och just nu är jag fortfarande så sjukt mätt efter maten, vad passar då bättre än mjukisbyxor och en stor skön hoodie?

Nu tänkte jag faktiskt börja göra mig redo för sängen, är ganska trött just nu. Vilket är ovanligt, så man borde väl passa på att gå och lägga sig medan man fortfarande är lite trött...;)


Tänk att han snart har bott här i en hel månad! Jag är så lycklig! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0