En tidig morgon med både elände och lyx

Så nu är jag hemma igen.
Tandläkaren var bra och duktigt, förklarade allt som hon gjorde. Har man tandläkarskräck så är hon idealisk att gå till, det är jag säker på. Tyvärr så var min mun inte felfri utan jag hade hål. Jäkla skit också. Jag har lagat hål en gång innan och då svor jag till mig själv...Aldrig mer.
Men tyvärr kan man ju inte alltid få allt man önskar om. Dags att sluta småäta...men det är ju min grej. Jag hatar att äta ett stort mål, går hellre och äter när jag är hungrig.
Så jag har fått tid i Februari så då är det dags att komma ner till Skåne igen, om jag inte kommer tidigare. :)
Det var fortfarande mörkt när jag kom ut ifrån tandläkaren så jag gick en liten runda bara för att njuta. Och då hittade jag detta fina trädet:



Jag var inte riktigt sugen på att åka hem, och eftersom jag var hungrig beslutade jag mig för att äta frukost på Espresso House. Väldigt trevligt faktiskt. Det var mysigt att sitta i soffan och smutta på en Chai Latte och äta scones samtidigt som jag satt och läste i min bok om miljöeffekter. Perfekt att kunna plugga och mysa samtidigt.



Efterfrukosten var det dags att bege sig hemmåt. Jag hade tur och kom precis lagom till tåget så det var bara att sätta sig och bege sig tillbaka till Åkarp. Till och med den kalla promenaden hem var helt okej.

Nu ligger jag i soffan och kollar på Harry Potter och Halvblodsprinsen samtidigt som jag dricker kaffe. Härligt!

Kommentarer
Postat av: hanna

vad glad jag blir över att du har hål :) hihihihi.. NÄÄÄ FÖRLÅT!

2010-01-04 @ 15:46:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0