Fest på 57:an

Igår var det då äntligen dags för den sista tentan av mina tre som jag hade på en vecka!
Det var KemiBas som var på tur, vilket var skönt att den var sist eftersom det var just kemi som jag kände att jag behövde träna mest på. :P
Tentan började inte fören vid 2 så jag hade "hela" dagen på mig att träna. Vilket jag naturligtvis inte utnyttjade, jag tränade i 2 timmar ungefär. Resten gick åt till axe och sömn...;)
Vi skrev tentan på kåren, vilket kändes underligt för vi satt i den stora salen där man normalt brukar dansa och det brukar finnas en bar i närheten. Så det var lite skumt att hänga in sina jackor och gå ut på dansgolvet bara för att hitta rätt rad att sätta sig vid och börja med tentan...:S
Jag cyklade dit med Sanne & guldis och vi var där rätt så tidigt så vi satt och snackade och hade oss. Sonia kom över och joinade ett tag innan det var dags för alla att sätta sig ner. Men när det väl var dags för det hade vi redan suttit och snackat i en kvart så då var jag ju måttligt nervös kan jag lova...:P

Tentan gick nog hyfsat bra tror jag. Det kändes helt okej i alla fall. Det var en fråga som jag inte svarade på, men hade inte en ända aning om vart jag än skulle börja (det var en räkne fråga) så det gick inte ens att gissa sig fram...:P Allt annat skrev ajg på och de jag var osäker på började jag babbla en massa, så att jag förhoppningsvis fick med någonting som var rätt, så att man åtminstone kunde få ett poäng..;)

När jag kom hem igen efter en cykeltur i snö och massa mörker så gick jag upp till Sanne och snackade lite.
Sen gick jag ner och möttes av Axe som stod vid dörren och väntade. Så vi gick ut på en promenad och mös lite i snön.
Väl hemma igen så bjöd jag ner Sanne på en cider för att fira att tentaveckan äntligen är över! Så vi satt i min säng och snackade och smuttade på våra cider, med Metallica i bakgrunden och Axe i nyllet...:P
Klockan var väl runt 6 när vi började och ingen av oss hade ätit middag, så en cider gorde ju ganska mycket. Sen kom äve Sofie ner och joinade oss. Så det var bara att öppna fler cider. Under kvällens gång bevisade vi att man faktiskt får plats med 3 människor och en 30 kilos labrador i min säng! Det trodde ni inte va? Det var lite trångt, men Sanne kunde till och med ligga ner! :O Otroligt...:P
När klockan väl var 9 så var vi rätt toppade allihopa, till och med Axe var ovanligt glad. Så det blev mat och sen gick jag och Axe upp till S:arna för att kolla på Baksmällan. Men vi stannade bara i lite mer än en halvtimme för jag började bli trött och jag insåg att Axe faktiskt behövde gå ut innan jag fick gå och lägga mig. Så jag ville gå ut med honom så snabbt som möjligt så att jag kunde gå och lägga mig när jag blev riktigt trött. :)
När vi väl varit ute så satt jag lite vid datorn och läste lite bloggar och snackade på MSN och pratade med Louise som precis kom hem ifrån Thomas. :)
Sen gick jag och la mig och det var nice! :D


Axe var nog mest party-sugen av oss alla




Sanne var på hugget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0