God morgon på er!

Jodå jag är vaken, har ju tvättat idag liksom...;)
Så denna morgonen har jag alltså hunnit med att tvätta, rasta vovven, ätit frukost, duschat och nu sitter jag med min älskade kaffe kopp och bloggar. Härligt! Jag hann även med att sova lite mellan turerna till tvättstugan.

Axe ville inte följa med mig och tvätta imorse, när jag steg upp så skyndade han att ta min plats, la sig på rygg och började genast att snarka igen. Snacka om respektlöst, jag hade ju inte ens hunnit ut från rummet! *suck*

Idag är det alltså Zoofys som står på schemat. Ser inte riktigt fram emot det, hade hellre varit ledig...;) Men jag får ju träffa Sonia i alla fall. :) Så har jag någon att snacka med. Det blir ännu en ensam helg för mig. Sanne är i Skåne, Lollo ska vara med T och Sofie är också upptagen, fast hon kaaanske har tid med mig om jag ber riktigt snällt...;)

Nä, tillbaka till Biologi-boken...*snaaark*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0