Halmstad update

Tänkte berätta lite nya nyheter så att ni vet vad som händer.
Två nya saker, den första är att jag inte ska åka upp till halmstad fören på Torsdag. Skulle egentligen åkt på Onsdag, men mamma har tagit ledigt på torsdag så vi åker upp då istället. :)
Och den andra nyheten är att jag inte ska åka upp ensam...eller det skulle jag ju inte gjort ändå eftersom marsvinen, Mitril och Caspian ju ska med. Men nu ska även Axe följa med, och stanna!!!! :D
Är så sjukt jävla överlycklig just nu! Detta ögonblick har jag väntat på i 11 år. Att få ta hand om min vovve helt själv! Visst jag brukar mata och gå ut med dem, men nu blir det liksom en helt annan känsla. Det är mitt ansvar att se till att han mår bra, och jag har redan lovat pappa att jag ska ut och cykla med honom i alla fall varannan dag, så att han inte tappar några muskler. Träningen börjar i slutet av januari igen nämligen och då kan han ju inte vara någon slapp-labbe...:P Han måste ju ha sina fina muskler...;)

Så nu är jag glad och taggad igen, att jag har tentor att se fram emot när jag kommer tillbaka är väl inte riktigt lika roligt...
Men nu har jag min plutt som kan trösta mig! Så då är det lugnt ^^.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0