Härliga helg

Så då var det lördag då. Härligt!
Igår var jag ute med plutten vid 12 på natten och när jag kom hem igen så fick jag ett ryck så jag bestämde att det var dags att passa på att ta ett bad. :P
Eftersom lollo inte var hemma kunde jag ha dörren öppen så att Axe inte skulle bli oroligt. Det var härligt, låg i badet till 1 typ. Sen var det bara att krypa ner i sängen och ligga och mysa med plutten.

Idag har det inte hänt mycket. Rastat vovven, ätit frukost, pratat med mamma i telefon, fyllt i blankett om vårdcentral, och nu håller jag på och kollar på film.
Har inte planerat att göra så mycket i helgen, mer än att ta det lugnt. Så jag ska verkligen njuta av min ledighet!!

Vi hörs senare!
Nu ska jag tillbaka till filmen, ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0