Härligt att ha hund!


Gud vad det är härligt att ha hund!
Bara tanken att vakna upp med min lille plutt bredvid mig i sängen får mig att må sååå bra! :D
Imorse ställde jag klockan på 9, för jag trodde han ville gå upp då. Men han reagerade inte ens av att klockan ringde, utan sov vidare. Så jag somnade om och vaknade inte fören vid 10. Han vaknade en liten stund senare och då ville han ligga i sängen och mysa lite innan han fick sin mat. Och nu har vi precis varit ute på en härligt uppfriskande promenad. :)
Vi sitter i soffan man ett lakan över, så att det inte kommer hundhår där. Inte så snyggt med svarta hår i en chockrosa soffa...;)
Dags att äta frukost och dricka kaffe. Sen är det verkligen tenta plugg som gäller hela dagen idag. men jag funderar att ta plutten med mig och gå till Grizzly lite senare och se om de har något smarigt oxben som han kan ha här och tugga på. Han måste ju vara sysselsatt...:D

Igår försökte han få igång både mig och lollo och sprng runt i lägenheten och slängde med det lilla som är kvar av han ben han fick. Sötnosen min!

Jag skulle lägga in bilder ifrån när vi var ute, men hittar inte sladde. Hoppas att  jag inte har glömt den bara...:O


Puss på min älskling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0