iskt minch

Vaknade med att min ena näsborre var helt täppt och att jag inte kunde andas genom halsen eftersom den var full med... ja slem.
Så alla jag hade att andas med var en näsborre...:P

Just nu sitter jag och kollar på Animal planet. Det är ett program om världens roligaste djur, typ som Americas funniest Home video, fast med djur istället för människor. Och satan vad roligade är..:P Särskilt eftersom de är helt ogenomtänkta grejer de håller på med, medan människorna oftast bara är korkade så är djuren bara lite klumpiga ^^.
Tex var det det en katt på ett bord som tvättade sig, och sen ramlade ner...haha klumpigt!
Två hästar som snurrar runt runt tillsammans, en hund som hoppar hopprep. En råtta som åker snålskjuts på en väldigt stor hund. Ja de är helt underbara alla djuren!

Nu ska jag fortsätta att kolla på tv, sen blir det lite update om vad som hände igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0