Lite vad som hänt idag

Idag har det hänt lite allt möjligt. En jobbig morgon som slutade med tårar. Men som snabbt gick över till glädje över att få åka till Svågertorp. Jag, mamma & Nikki var först inne på Stoff & Stil, sen blev det djuraffären och sist men defenitivt inte minst var det dags för IKEA. Fick en del köpt, bland annat morgontofflor, tyg, en strykbräda, ljus och byxgalge. Lite smått och gott med andra ord.
När vi kom hem igen så har det bara varit pluggning och Facebook som jag ägnat min tid åt. Nu på kvällen har det även blivit lite tv-tittande.
Men nu är jag nere på rummet för att plugga och kolla film. Ska upp vid 6 imorgon bitti för att gå till tandläkaren...jippi, som tur är får jag åka med mamma dit. Hade inte pallat att ta tåget så att jag är där i tid till 07:40...Snaaaark....

Nä nu ska jag fortsätta med att gosa med Kung Caspians son Quasimodo. Har redan gosat med hans pappa så nu är det Q:s tur. :)
Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0