Lite vad som hänt

Så nu är man alltså tillbaka i Halmstad.
Helt okej, Axe är ju här med mig.
Fast det har varit väldigt underbart att få träffa världens bästa sambo igen. :D
Idag känns det som att det har hänt en hel del. Massa promenader med plutten, sen lekte han och Ebba i snön (Sannes vovvar är här tills imorgon). Sen har jag ätit underbart god mat som lollo fixade, och mamma betalade...hihi, jag skötte disken. (A)
Jag har lekt med plutten, råpluggat på kvällen innan natterundan. Har kollat lite på tv, åkt bil, fikat med mamma, storhandlat med mamma och lollo. Ja en hektisk dag med andra ord, så det är ju inte så konstigt att jag är helt slut och redan redo för sängen...:P
Axe ligger redan och snarkar och sparkas, snart gör jag honom sällskap!

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0