Misca Wisca

Usch vad duktig jag har varit idag då.
Haha, nä men har faktiskt pluggat en hel del måste jag säga. Har inte gjort klart allt som jag planerat att göra...Men jag pallar inte! Har paus nu så får vi se om jag fortsätter sen eller hur det blir.

Har pratat lite med Angela på MSN och jag saknar henne, men nu är hon sjuk. Så antar att vi inte kommer ses denna gången vi båda är hemma heller. Hon bor ju i Nacka nuförtiden, och hur ofta är man där på en skala. Hon har varit i Skåne två gånger och båda gångerna har jag varit här med...Men hon är ju bara sjuk hela tiden...:(

Haha utan att tänka mig för höll jag på att öppna en polkagris... mamma gick ju precis ner för att fixa med maten. Haha, smarthuvud jag är då.
Både jag och mamma har blivit beroende av Vampire Wars nu. Vi sitter vid varsin dator och spelar. :P Det är svårt att slita sig vill jag lova...

Jag vill träffa lite folk nu ikväll känner jag. Någon som känner sig manad att uppfylla min önskan?


Det var riktigt underbart på nyår, och jag var med de bästa tjejerna ever!
Tack Hanna, Annie, Lina och alla goa damer som befann er på 39:an...

Kommentarer
Postat av: hanna

39:an haha :) najs!

2010-01-02 @ 23:57:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0