Morgon - 100120

Idag vaknade jag vid 9, låg och tittade på Axe som låg och snarkade bredvid mig. Sms:at lite med Sanne som sen kom och hämtade plutten för en liten promenad. Medan de var ute passade jag på att äta frukost, vilket annars är en jobbig grej eftersom var jag än placerar honom så sitter Axe och vrålstirrar på mig och min frukost. haha, så nu passade jag på meddan han inte var hemma. Läste lite i gårdagens tidnong som jag ej hann läsa igår och drack kaffe. Väldigt mysigt, men lite skum känsla eftersom medan jag satt där så var någon annan ute med min hund...:S
Nu är han hemma igen och ligger vid mina fötter. Alltdi när jag ska lägga mig i sängen blir det brottningsmatch, eftersom vi båda två vill ligga vid kuddarna. Jag vinner alltid i och för sig, men han ger sig inte i första taget. Och vi spelar med fula trick båda två. Han slickar mig i hela ansiktet och sätter sig på täcket så att jag inte kommer ner under det. Och jag puttas och drar i täcket tills han flyttar lite på sig och då rullar jag bort honom...:P

Nu hörde jag att lollo vaknade också, perfekt timing hon har nämligen tvätt-tid om 10 minuter. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0