Nu är det snart dags

Idag är det då dags för den sista tentan, KemiBas-tentan.
Det ska bli så otroligt skönt när jag kommer hem ikväll och har alla tentorna avklarade, för denna gången. Om jag klarar dem eller ej bli nästa problem att oroa sig för. Men just nu är jag bara glad över att jag snart har skrivit alla 3!
Jag är helt slut, huvudet funkar inte som vanligt och kroppen är trött och känns sliten. Till råga på allt tror jag att jag har börjat att dra på mig en förkylning...IGEN! Lollo är sjuk och Sanne har också börjat sjukna in, så självklart lär jag väl bli smittad jag med. Men räcker det inte med att jag var sjuk innan lovet, ska jag behöva vara det efter också? Bläää!

Nä tillbaka till pluggandet, sen ska jag ut med vovven så att han klarar sig tills jag kommer hem igen.
Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0