One down two to go

1 av 3 tentor är nu skrivna!
Härligt, synd att det är 2 kvar bara..:P men då blir det liiite mindre att plugga i alla fall. :)
Efter tentan gick jag och Emmelie till Ica Maxi och handlade, sen körde hon mig hem. Jättesnällt!
Väl hemma så möttes jag av en överlycklig Axe som var väldigt sugen på att gå ut på en långpromenad. Så vi var ute och gick i cirka 1 ½ timme. Gick till en hundrastgård där han fick sprnga av sig och leka i snön. Dock så försökte han få igång mig att leka, så jag fick ju snällt springa runt och jaga honom. Haha
Väl hemma igen blev det lunch och sen slapp i soffan med French & Saunders, samtidigt som jag försökte vara lite duktig och plugga. Har just nu gett upp det och satt igång kaffekokaren. Ska sitta på rummet med mitt kaffe och kanske ge mig på ett nytt försök med plugg. Fast först måste jag ju sitta lite vid datorn. Har knappt gjort det alls nu de senaste dagarna. Men nu när plutten är här så har man inte riktigt tid med det, för så fort man inte plugga ska man gå ut eller gosa med honom. :)

Sååå nu är kaffet klart, ha det!


Kommentarer
Postat av: Mamsingen

Så är det o ha hund! Har jag hört... ;-D

2010-01-09 @ 18:33:00
Postat av: Pappa

Ni ser lika hällörade ut båda på sista bilden,

men den är bra.

Ha de

2010-01-09 @ 20:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0