Så var denna dagen slut

Och så har även denna dagen gått. Men idag kan jag i alla fall känna att jag har åstadkommit något. Dammat och dammsugat. Cyklat med hunden och lekt i snön. Lagat mat (lite underlig, men ändå), pluggat rätt mycket (dock inte så mycket som jag trodde att jag skulle hinna med). Läst och skrivit brev, pratat i telefon. Ja, lite allt möjligt helt enkelt.
Imorgon går jag i skolan mellan 9:15 och 12:00, vi ska ha Zoofys. Ska bli intressant, hoppas jag i alla fall! :D
Hanna kankse skulle ha kommit på fredag och hälsat på, men det blev inte så eftersom hon inte kunde ta bilen. Men en annan gång darling!!

Nu ska jag lyssna på musik och läsa lite bloggar, sen ska ajg gå och lägga mig. Är faktiskt trött. :O

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0