Sista morgonen i Skåne

Gud, det känns som om det var evigheter sen jag bloggade sist. 22 timmar rättare sagt.
Jag och plutten ligger o myser och "vi" kom precis på 2 anledningar till varför vi är det perfekta paret.

1. Jag fryser, och han har päls = vi blir båda varma.
2. Han är hungrig, och jag står för maten.

Se vi kompleterar varandra! ;)

Jag håller på och äter frukost och försöker läsa lite kemi. Ska om cirka en timme packa in oss i bilen och sticka till Burlövs Center och byta halsbandet som vi köpte till Axe igår. Det var för stort i den modellen, får se om dom har något annat.
Efter det så bär det av mot Halmstad igen! Önska mig lycka till, plutten ska ju med...;)


Mamma & Axe myser med guldhamstern House

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0