Snöar igen...

God morgon på er!
Nu har det börjat att snöa igen...
När jag var ute med Axe så kom det en massa små flingor och la sig i mitt hår och i mina ögon. Nu räcker det väl ändå! Pallar inte mer snö och is, det blir så himla jobbigt att ta sig till skolan då ju!

Igår efter skolan kom guldis ner och hälsade på, vi tre satt och snackade (lollo var hemma), jag bjöd på kaffe och vi pratade om allt möjligt. Riktigt mysigt faktiskt, det var den längsta tiden som jag träffade lollo också på en gång sen i måndags. Hon har sovit hos T som ska på semester imorgon. Efter typ en timme var lollo dock tvungen att gå eftersom hon skulle hem till Ramlösa över helgen. Hon kommer antagligen tillbaka på söndag eller måndag.
Efter lollo hade gått satt vi på vårat hallgolv och fortsatte vårat samtal tills guldis var tvungen att gå upp och börja med maten.
Resten av kvällen pluggade jag några få sidor, duschade, promenerade med Axe och resten av tiden låg jag bänkad framför tv:n och kollade på Xena. Boxar är det bästa som finns!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0