Trevlig helg

Igår så var jag och Axe uppe hos Sanne och kollade på En Shoppoholics bekännelse.
Sen gick vi ner igen och låg i soffan och kollade på tv.
Sen idag bjöd jag ner Sanne på kaffe och så satt vi och snackade om lite allt möjligt, lyssnade på musik och kollade på musikvideos. Sen gick vi lös på min garderob. Jag har ganska mycket kläder, och många av dema nvänder jag inte särskilt ofta, så nu blev det en stor rensning.
Jag var duktig (med sannes hjälp) och fick nästan ihop till en hel IKEA papp-kasse.
Sen gick vi upp och gick lös på Sannes garderob och fyllde resten av kassen. Så vi har varit riktigt duktiga idag alltså! Nu ska vi bara tvinga Guldis att rensa med, och kanske även Lollo (om hon har en massa onödiga kläder).

Nu sitter jag och dricker kaffe och ikväll ska jag upp till S:arna och äta Tacos och kolla på tv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0