Välkommen lördag!

Äntligen lördag, så jäkla skönt! Denna veckan har kännts riktigt lång, men det är väl bara för att det var första veckan tillbaka i skolan. Blev jättebesviken förut i veckan eftersom jag kollat fel på vårat schema, så jag trodde att jag skulle vara ledig nästa torsdag och fredag... Men nä då! På torsdag ska vi ha labb och på fredag ska jag ha dugga i Zoofys!! Inget roligt att upptäcka precis! :(

Gårdagen var helt underbar! Jag och Louise lagade Chili con Carne som vi åt framför tvn, filmen som vi kollade på var Patrik 1,5. En bra film tyckte jag! Den var inte direkt som jag väntat mig och ganska oförutsägande...vilket jag gillar!
Sen när den var slut var vi ju sugna på mer, så då blev det min älskade bästaste underbaraste Moulin Rouge!!
Det var riiiiktigt länge sen jag såg den nu, och det var härligt att se den igen. Till det blev det Ben & Jerry's - Halfed Baked. MUMS!
När filmen väl var slut så var klockan 12 och båda två var trötta, så jag gick ut med Axe och sen gick vi och la oss. Jag vaknade vid 8 i morse av att jag hade riktigt jävla ont i ryggen. Och vill ni veta varför? Det ska jag tala om...
Axe hade nämligen lagt sig bredvid mig på kuddarna (mysigt och gulligt av honom) så jag låg med ansiktet in i väggen, medan mina ben var kvar på den andra sidan av sängen. Så min rygg var alltså böjd i en ganska onaturlig vinkel...inte konstigt att jag hade strålar av smärta längs min ryggrad...:P

Men idag ska jag njuta av lördagen. Ska träffa Sonia inne i stan klockan 1 och jag ska faktiskt ta bussen, för det förtjänar jag! :D + att min cykel är jättejobbig att cykla med i snö och på is. Har dåligt med luft i däcken, så jag kommer ju ingenstans...

Nu ska jag försöka hinna läsa lite i biologi-boken så att jag kan gå på stan utan dåligt samvete.
Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0