100720

Idag så blev det Lomma strand med Linnea. Där satt vi med våra anteckningsblock ett tag och pratade om allt mellan himmel och jord. Och det var riktigt skönt med ett avbrott i vardagen och bara sätta sig ute vid havet ett tag.
Sen bar det av hem, där jag satt och kollade på min teckning ett tag och sen blev det lite mer musik med Sookie. <3
Åkte och handlade med mamma och sen åt vi, vilket följdes av Morden i Midsomer. Och nu har jag precis kommit hem igen efter att ha suttit och snackat med Hanna. Nu sitter jag och väntar på att hon ska logga in på MSN, så att vi kan köra några rundor av Patiansduell! Så man kan bli trött och förhoppningsvis gå och lägga sig i tid för en gångs skull. Imorgon ska jag praktisera på Miljökontoret i Staffanstorp, så man vill ju gärna vara utvilad inför det...;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0