Dela sig?

Halli hallå!
Hur störigt är det inte när alla vill träffas just den dagen som man INTE kan...
Jag vill ju göra allt samtidigt, träffa alla och ändå gå på konsert ikväll...
Hmm, ibland hade det varit bra att kunna dela på sig.
En som träffar Angela, en som träffar Madde, en tredje som går ut och fotar med Annie och så den fjärde som går och kollar på Kris Kristofferson.
Då tänkte jag ju att jag kunde träffa folk imorgon istället (för det är enda dagen denna veckan som jag kan)...men tror ni någon kan då? NÄ, självklart inte! :P
Eller jo, jag kanske ska träffa Madde.
Och så åker ju Hanna till MT's stuga idag och kommer inte hem fören på lördag. Fast jag åker ju till Småland på fredag, så jag ska ju inte säga någonting..;)

NU ska jag till Lomma bibliotek och hämta en bok...spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0