13 Juni

Oj nu känns det som att det var ett tag sen jag var här. Fast det är ändå bara typ 3 dagar...
Ja man är väl beroende då.
Fast jag är ganska stolt över att jag lyckats att hålla mig borta ett tag. :D
Viljestyrka! I got the power! Haha

Igår var jag med Snövit, Guldis och Flowie i västra hamnen i Malmö och badade. Det var vaaaarmt! Redigt lögigt..haha
Jag tog en bild på deras fina glassar, men har inte lagt in den på datorn ännu... Så det får ni se en annan gång.

Idag skulle jag egentligen ha praktiserat på Miljökontoret i Staffanstorp, men han som jag skulle varit med ringde igår och flyttade det till onsdag nästa vecka istället. Men jag ska dit imorgon i alla fall. Har ju fortfarande inte gjort praktiken som vi skulle ha gjort i den första kursen i 1:an. Och nu börjar jag ju snart 2:an så det är minst sagt på tiden att jag får den gjort. Det sjuka är ju att det bara handlar om 3 dagar... Men det har varit riktigt svårt att få tag i plats. Men nu äntligen!
Ska bli så skönt att kunna lägga ångesten över den kursen bakom sig!

Idag ska jag bara läsa och kolla på serier och spela spel och slappa. Och ikväll ska jag hem till Hanna och kolla på lite vampyrporr... hihi, ska bli nice! ;)
Imorgon ska jag praktisera mellan 9 och 17. Men ska åka dit med Carina som börjar jobba kl 8, så jag ska få följa med henne runt lite och så ska hon visa vad hon gör. Ska bli kul! :D
På torsdag bli det antagligen fotografering med Annie, möjligen i Folkets Park.
Sen i helgen tänkte jag försöka läsa så mycket som möjligt i alla de böcker som jag har lånat och sagt att jag ska läsa...

Men det är så mycket som jag vill göra samtidigt nu när jag har tid, att jag inte riktigt vet var jag ska börja. Men men, det löser sig alltid. Det kommer nog att bli en bra vecka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0