Nämen halli hallå!

Mysig kväll med min fina snäcka...<3
Vi kollade på Brokeback Mountain och sen åkte vi och hämtade hennes päron i Malmö.
Fick ett ultimatum av Johnny, klockan 18 imorgon ska jag ha bestämt mig om Öland annars lägger han ut en annons på blocket...haha

Innan idag så snackade jag med Musse på MSN, jag hade camen igång och han satt och snackade med mig i sin mic. Jag gick in och la mig i sängen med datorn och han läste en godnattsaga för mig. Så gulligt! Tack, det var en mycket fin högläsning! Den behövdes! ;)

Haha nu sitter jag och Hanna och spelar Patiensduell på MSN... det är SÅÅ våran grej...;)

Nä, nu börjar det kännas som att det är dags för sängen snart alltså. Det börjar att svida så smått i ögonen..:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0