En rastlös konsert följt av ritande och eventuellt lite plugg...



What if you were left with a stone cold heart?
And you were all alone, just fallin’ apart?
Would you rise again? Would you rise again?
What if hope was lost for a hundred days?
And you feel your life was just slippin’ away?
Would you rise again? Would you rise again?
What if?


Det här sitter jag och Sookie och sjunger/vrålar/kvittrar just nu... haha
Hon är så underhållande. Känner jag mig ensam så sätter jag mig bara i vardagsrummet och sätter igång musiken och sen kör vi igång våra konserter! ;)
Hennes favoritlåt är Walk Away Joe, vilket jag tycker är super eftersom den är min favorit med..hehe
Så den kör vi på repeat några gånger om dagen...

Igår och idag har jag varit/är jag sjukt rastlös... Alltså SJUKT rastlös. Ett tag så gick jag några varv runt runt bordet i vardagsrummet, bara för att jag skulle ha något att göra. Och strax innan 22 igår kväll så fick jag ett ryck och tog cykeln och cyklade till Lomma Strand, bara för att sitta där en liten stund och sen inse att jag hade 5 minuter på mig innan Dexter började... Så hem igen i ilfart! Sjävklart hann jag inte hem på 5 minuter, men på 20... och det kändes rätt så bra faktiskt!

Idag skulle Nikki hem till Maja och sen skulle de på Kiwiks marknad, så hon kommer inte hem fören imorgon... Så jag har ingen som kan underhålla mig. Så nu sitter jag och lyssnar på musik, chattar med Linnea och har tagit fram biologiboken, men fortfarande inte slagit upp den. Istället har jag tagit fram ett ritblock som jag sitter och kluddar i. Och nu fortsatte jag med mitt ritande... det var ju ganska rogivande faktiskt, bara man försöker. Nu har jag hittat ännu en sak som jag kan fördriva tiden med.

Jag och Linnea snackar om att sätta oss någonstans och plugga tillsammans, det hade nog varit ett bra idé faktiskt. Jag kan behöva en knuff i baken för att komma igång!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0