Inställt...igen

Naturligtvis så blev praktiken inställd idag...
Ska det vara så himla svårt att få ihop 3 ynka dagar?
Och vad är det för jäkla krav på en kurs egentligen?
Du måste ha praktik för att få godkänt, praktik i 3 dagar...
Jaja vissa saker ska väl bara krångla lite ibland.
Så istället låg jag i sängen i 2 timmar och drack kaffe och lyssnade på musik. Jag orkade faktiskt inte göra något annat...

Nu när praktiken blev inställd så ska jag följa med Hanna & Carina till Falsterbo och bada istället. Det låter ju faktiskt lite roligare...(A) hihi

Jag är lite off och seg idag, eller rättare sagt jag har varit det de senaste dagarna, men det går nog över snart. Jag orkar bara inte just nu. Det är bara så mycket att tänka på och göra, jag är lite trött just nu.

Nä, nu ska jag rita lite innan jag ska skutta hem till snäckan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0