They come and they go

Where do we draw the line, on what's going on?
Some people come and others go...


Idag har jag och pappa haft en heldag ute på vift. Först åkte vi till Kristianstad och hämtade litteratur till mig. Sen åkte vi till en skog och promenerade med vovvarna ett tag. Det var så sjukt härligt! Skogen var ganska igenvuxen och det var fullt med mygg och lite andra flygfän, men det var så vackert och rofyllt. Vi hörde ett rådjurskid som skrek efter sin mamma och sen både såg och hörde vi en rovfågel som flög precis ovanför våra huvuden, dock hann jag inte se vad det var för någon... Mer än att den var brun. :)
Kotte verkade väldigt glad över att få vara ute och traska i skogen med mig igen i alla fall. För när pappa sa till henne att springa ut i skogen och röra på sig, så sprang hon ut och gjode en halvcirkel, kom sen tillbaka och gick fot med mig... <3
Sen åkte vi och hälsade på farfar. Insåg när jag var där, att det var nästa ett år sedan jag såg honom senast. Blev lite chockad själv faktiskt. Men det var väldigt trevligt. Vi satt och fikade och sen hjälpte jag och pappa honom med att laga en maskin. Jag var till stor hjälp...jag höll ficklampan...;)

Nu hade jag tänkt att bara sitta och lyssna lite på musik och spela spel, innan jag kryper ner i sängen.
Sov gott, ni där ute!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0