Kaffe och Death Note

Idag har jag faktiskt varit lite duktig. Jag har nämligen pluggat lite. Det var visserligen fruktansvärt tråkigt, och det blev bara några sidor innan jag pausade. Men dagen är inte slut än, så några sidor till ska jag nog hinna med.
Just nu sitter jag och väntar på att kaffet ska bli klart, är så sjukt kaffe-sugen att det är galet! Kaffe, kaffe, kaffe!

Mmmmmums! Nu sitter jag här med mitt kaffe, och plötsligt känns allt så himla mycket bättre! Jag vet, jag är galen... Men kaffe och oliver, finns det något som kan få mig att glömma mina bekymmer så är det dessa två saker. Haha. Normala människor trycker i sig choklad eller glass när de är ledsna. Jag trycker i mig oliver och dricker kaffe...:P

Nä, nu tog det slut. Så jag ska bara gå och hämta mer...
Tillbaka!
Jag har börjat kolla på en Anime serie som heter Death Note, den är på japanska men det är engelsk text i alla fall. Den är ganska bra faktiskt, dock så har jag lite svårt att hänga med ibland för de pratar så fort så jag hinner inte läsa hela texten, och jag orkar inte hålla på och gå tillbaka i var och varannan mening...
Förutom Death Note så håller jag även på och kollar på andra säsongen av Nurse Jackie, som är en serie som jag bara måste älska.

Bara för att jag snackade om serier så blev jag ju sugen på att kolla! Haha, det får nog bli lite Death Note tror jag. Det var ett tag sen nu...hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0