Full rulle och livet leker!

Vilken känsla när man helt plötsligt inser, "oj.. det var ju ett tag sen jag skrev något seriöst i bloggen nu." Och det bara för att man har varit upptagen med att göra saker.. I love Skåne!
Ända sen jag kom hem från Spanien har jag inte varit ensam en enda kväll. Så himla fucking underbart!

  • På midsommar var jag först med familjen och sen bar det av hem till Linda.
  • Midsommardagen var jag och handlade med Hanna på kvällen.
  • Söndagkväll/natt blev det Lommastrand med Angela och Kristofer.
  • Måndag blev det grillning och fotboll i folketspark med Angela och hennes vänner.
  • I tisdags var jag hemma hos Hanna och kollade på True Blood och blev introducerad i programmet Glee.
  • I Onsdags var jag hemma hos Angela och mös med te, böcker och pysselplaner.
  • Torsdagen blev en helkväll som började med bio, följt av kvällsdopp i Lomma med Hanna och Linda. Jag och Linda körde en liten joggingrunda på stranden... Sen satt vi och snackade ett bra tag. Sen beslöt vi oss för att dra till Limhamn och kolla på fyrverkerierna. Var hemma vid halv 1 någon gång.
  • Och igår (fredag) så träffade jag först Nikolina på dagen och satt i hennes trädgård och fikade och snackade i 4 timmar. Så himmla härligt, det var så länge sedan jag såg henne nu! Sen på kvällen så satt jag, Hanna & Annie och snackade ett bra tag. Annie gick efter ett tag, men jag och Hanna satt kvar till typ 12. :P
  • Och ikväll skulle jag egentligen till Folketspark med samma gäng som i måndags, men det blir hem till Linda och äta istället, med Hanna & Annie och någon jag inte vet vem det är.
  • Och imorgon kanske det blir pyssel hos Angela, eller kanske ett besök hos Madde eller varför inte umgås med världens bästa snäcka?

  • Just nu känns det bara som att jag har hela livet framför mig och trots vissa motgångar så är jag faktiskt lycklig för första gången på väääldigt länge! Tänk vad lite som krävs egentligen. :)


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0