100620 - I soliga Spanien



Nu sitter jag här ute i den friska luften och lyssnar på "People got to be free" - Xena style...;)
Och nu blev det Little Child... Aaa jag njuter av de vackra tonerna i mina öron.
De andra är på stranden och steker, men jag stannade kvar här för jag har sugig mensvärk. Så jag vill INTE ligga på en strand i några timmar utan en toalett inom räckhåll. Nej tack!
Så jag sitter här och njuter av att kunna lyssna på musiken jag har på Spotify istället och kollar igenom några av mina bilder som jag har på datorn... det är en hel del vill jag lova!
Och så passar jag på att kolla Facebook och läser lite bloggar. Härligt, härligt!
Jag har börjat att få en nicig bränna nu föresten, jag är ingen blekfis längre! I'm happy! :D
Idag ska jag passa på att läsa i min bok och skriva lite på min novell som jag har börjat på igen. Och spela lite spel och kanske se ett avsnitt av Xena. Det är underbart att vara ledig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0