En snabb update ifrån Spanien

Nu är jag i Spanien och njuter för fullt!
Lånade Johnnys internet så kan inte vara ute så länge. Tänkte bara lägga upp lite bilder snabbt och visa hur vi har det här!


Den här fina lunchen hade Johnny fixat till oss när vi kom fram!

Poolen, där jag och Hanna har spenderat dagen

Jag vid poolen

Jag och Hanna vid stranden igår kväll

Klänning och sandaler, det är livet!

Steker i solen vid poolen!

Aaaah det här är livet snäckan!

Skitgod kaffe som jag surplade i mig på ett cafe igår! MUMS

Nä det blir allt för denna gången, kan inte sno alla Johnnys pengar!
Hoppas att ni har det bra, för det har jag!
Solen skinner och det är härligt badväder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0