Ett dopp i det blå!



Jag har badat i havet!
Haha, det var kaaaalllllllt!
Naturligtvis skulle det ju blåsa halv storm just den dagen som jag följde med till stranden. Så det blev till att vandra ut lite och stå där och huttra innan jag gick upp igen och la mig för att sola. Men nu är det gjort i alla fall, så får vi se om jag går dit fler gånger när det är lite bättre väder kanske.

Igår så följde jag med Johnny, Carina & Camilla till en bar och kollade på fotboll, Spanien spelade ju i VM så jag kände att jag var tvungen att åtminstone kolla på när de spelade. Trots att jag inte är intresserad av fotboll, så var det faktiskt roligt att sitta där och heja med de andra. Jag har nu även druckit min första sangria! Eller jag kanske borde säga, "mina första sangrior". hihi
Det var gott! Mums!

Nu sitter jag på terrasen och lyssnar på musik och surfar. Hanna har åkt på öroninflammation så hon ligger inne och läser min stackars snäcka. Men det har börjat att bli bättre, så snart är hon nog "fit for fight" igen!

Medan jag har varit lite själv, så har jag tagit upp skrivandet på min bok som jag började med ungefär samtidigt som jag började med bloggen, men som jag har glömt bort. Jag känner verkligen inspirationen flöda här i solen! Det är riktigt härligt att bara sitta och skriva och skriva tills orden tar slut för stunden. Då gör jag något annat och sen fortsätter jag lite till. Det börjar faktiskt att likna en bok lite mer nu, när jag har kommit in i handlingen.

Men nu ska jag bara kolla mejlen och läsa någon blogg, sen ska jag skriva lite till. Jag vill ju inte slösa på Johnnys internet!

Puss tills nästa gång vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0