Honey Bunny, I'm back!

Tillbaka i Åkarp över sommaren.
Lite blandade känslor, men just nu är jag bara glad över min älskade syster och min fina Hanna.
Redan i lördags när jag kom så spenderades kvällen med Hanna, MT, Robin och "gänget". Jag och Hanna stod på T-bryggan och kollade medan MT badade, sen körde vi hem till MT och satt där och snackade i några timmar! Riktigt jäkla härligt och det kändes skönt att vara tillbaka och äntligen få vara lite social med människor!
Var hemma igen strax efter 2 och låg i sängen vid halv 3. Igår var jag på Nova med mamma och Nikki och handlade bl a bikini-underdel och sandaler inför Spanien. Sen på kvällen åkte jag och Hanna hem till Robin och badade i hans pool med MT, medan Robin stod där vid kanten och såg på...
Sen blev det en runda till Lomma Beach för mig och Hanna, där vi satt och snackade ett tag.
Så som sagt, har varit hemma sen i lördags, men har redan haft mer sällkap och hittat på mer under 2 dagar än under en hel vecka i Halmstad. Haha då är det illa...:P


Kotte var väldigt glad av att ha mig tillbaka i Åkarp i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0