Shopping-dag!

Hallå världen!
Nu sitter jag här i härliga Spanien och njuter av en liten kvällsstund vid datorn. Idag var vi iväg på ett stort köpcenter och shoppade. Jag köpte en stor grå tröja som jag ska ha nu i sommar och en present till Nikki och lite annat. Men inte alls så mycket som jag hade trott. Så det är ju egentligen bara positivt.
När vi kom hem igen så blev det ett glas vitt vin med Carina och Camilla.
Hela dagen har gått åt till att shoppa så har inte hänt så mycket annat.
Jo föresten, Johnny fyller år idag. GRATTIS GRATTIS Johnny!
Så vi passade på att köpa presenter till honom medan vi var och handlade.
Han blev väldigt glad!



Nu ska jag surfa vidare lite snabbt och sen ska jag vara social med de andra!
Imorgon blir det ännu en underbar dag vid poolen! Som är mitt och Hannas favvo ställe där vi kan vara hela dagen. Lite färg har jag nog fått, men jag märker det inte riktigt själv...:P


Jättegod citronsorbeglass som vi njöt av igår vid strandpromenaden! Mycket gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0