Embalaje para España

Nedräkningen har börjat.
Eller ja den började för rätt länge sen faktiskt. Men nu är det en dag kvar, sen är det Spanien som gäller i 2 långa härliga veckor! Fy fan vad jag ska njuta, bada och sola. Och läsa som en galning och kolla på tusen serier! :D Härligt härligt härligt!
Dessvärre kan jag inte räkna mig som redo för resan riktigt än, har fortfarande det mesta av packningen kvar att ta tag i. Jag HATAR att packa! Usch och fy och blä!!
Men det ska väl gå, precis som allt annat! Jag har ju inte direkt något val.

Imorse låg jag och kollade på Julie & Julia medan jag åt min frukost. Gud vilken härlig film! Så fin, mysig och härlig, men framför allt, gud vad man blev hungrig av att se den! :O Herregud säger jag bara!

Men tillbaka till verkligheten, och tillbaka till tanken på den stora resväskan som står tom i vardagsrummet och väntar på att fyllas med kläder och grejer. Kanske vore det bästa att börja packa ner åtminstone alla de kläder som jag har lagt fram, så att åtminstone det är avklarat! Blir kanske lättare att koncentrera sig på resten då om allt annat är bortplockat. Antagligen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0