I chase the morning with my angel

Idag mår jag bra, vilket är lite konstigt...
Men jag klagar inte! :D
Anledningen till att jag är lite chockad över mitt tillstånd är att idag har jag inte ätit ngt (ska hugga in på tårta nu!) igår åt jag en korv och ett grillspett... that's it. Sen "hällde" jag i mig en ganska stor mängd alkohol och jag var allt annat än nykter. Så döm till min förvåning när jag vaknar upp utan baksmälla. Då har jag ändå vaknat vid halv 5 och legat vaken i två timmar.. och fortfarande varit lite onykter... Haha
Min kropps system är ju awsome! :D
Det är andra gången i rad som jag har lyckats att undkomma baksmälla, fast att jag nog förtjänat den... NICE!

Nu sitter jag med kaffe och tårta och lyssnar på spellistan som Nikki fixade till mig. Den består mest av Korn...ganska bra faktiskt måste jag erkänna.

Efter 1 års väntan träffade jag äntligen Angela igen i söndags. Hennes pojkvän, Kristofer, är också här nere och hälsar på, så i söndagskväll tog vi cyklarna och cyklade ner till stranden i Lomma. Där satt vi på en filt med ljuslykta, vin, kex och chips. Satt och snackade minnen och uppdaterade varandra om vad som hänt sen sist. Det var mycket trevligt och mysigt att sitta på stranden och kolla på den klara fullmånen, och gå längs strandkanten och kolla på strandslotten som ungarna byggt. Fast klantig som jag är så lyckades jag ju traska ut i vattnet med skor på...utan att riktigt vara medveten om det, tills Angela började skratta åt mig. Jaja, man får ju bjuda på sig själv ibland!


Massa mums!


Bag in a box


Gott!!



Jag var hemma igen strax efter 3 på natten. Och då var det bara bums i säng och läsa och lyssna på musik som gällde!


Igår så fyllde min syster år. Så jag grattade henne på dagen och sen åkte mamma och jag till Malmö för att bland annat gå på biblioteket. Efter det åkte vi till Lomma för att köpa en tårta till Nikki. Och så passade jag på att springa in på systemet och köpa cider till kvällen. Direkt när vi kom hem igen så cykade jag hem till Angela och sen begav vi oss tre till Folketspark (i malmö), där vi träffade 3 andra trevliga människor som Angela kände, som vi satt och grillade med och skålade.



Väldigt viktig "lånad" gaffel...




Jag satt och petade av all min lök och la på Angelas tallrik. Hon använde sen den till att göra ett special-spett, som hon försökte tvinga i Kristofer...

Men det gick inte så bra, så hon fick äta det själv...

Sen blev det fotboll, Chile mot Brasilien. Vi satt och kollade på en storbildsskärm och det var fullt ös på publiken kan jag lova! Träffade A's syster, det var ett tag sen jag såg henne sist. Och det var roligt att få träffa henne igen! När alla andra stod och pratade spanska så stod hon bredvid mig och översatte till mig så att jag kunde hänga med i vad de patade om.


Man kan inte kolla på fotboll utan en kall öl i handen! Det hör liksom till...

När fotbollen var slut stod vi kvar lite och pratade med folk innan vi cyklade hem igen. Så nu har jag cyklat till Malmö också, det hade jag inte gjort innan. Herregud vilken motion jag fått på de här två dagarna...
Bra! Det tycker vi om! Mer av den varan tack!

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Update: upptäckte att Kristofer är den enda som jag inte visat bild på, men det var bara för att han satt med solen i ryggen så alla bilder jag tog på honom blev så ljusa att man ändå inte ser något.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0