Jo Brand and sunny

Idag är det en varm sommardag här i Halmstad.
Så passande eftersom det är min första "riktiga" dag på sommarlovet, så det passar väl ganska bra?
Jag vaknade inte fören vid halv 11 och låg kvar i sängen ända tills Axe hade fått nog och kom in för att väcka mig. Jag låtsades sova för att slippa honom... det hjälpte inte.
Så det var ju bara att klä på sig och gå ut, och väl ute insåg jag hur varmt det var. Så där gick jag ute i 20 graders solsken, med jacka, mössa och halsduk. Jag trodde att jag skulle dö, särskilt när jag mötte en man med shorts, linne, hatt och solglasögon...

Nu ligger jag i soffan med frukosten och kollar på Jo Brand - Rätt uppochner. Jag älskar hennes humor! Men sen är jag ju en "sucker" för brittiska komiker!!

Nu ska jag låta skrattet ta över innan det är dags att ta tag i dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0