Weirdo with a beirdo

Igår innan jag gick och la mig så hade jag en av de skummaste MSN konversationerna på väldigt länge. Jag snackade med Sonny, som jag träffade när jag var i London första gången (en läkare som kom fram och snackade med mig när jag hade satt mig utanför en kyrka för att äta lunch, den första dagen som jag jobbade på Chives). Han hade precis kommit hem och hade varit med om två kejsarsnitt i slutet av dagen. Men det var inte det som var skumt, utan hur konversationen helt plötsligt började handla om livmoderhalscancer...?
Han började fråga en massa "medicinska" frågor som han tydligen förväntade sig att jag skulle veta. Jag var ju inte till mycket hjälp eftersom det enda jag sa var "I don't know", "I'm sorry, I don't know". Men tror ni han gav sig? Nä då! Han fortsatte med en massa skumma och konstiga frågor. Det kändes som om man var på ett läkarbesök och han skulle ställa en diagnos.
Han frågade vad jag tyckte om barn, jag svarade att jag inte var så förtjust i dem. Då drog han slutsattsen att den dagen jag väl ändrade åsikt så skulle min flickvän skatta sig lycklig över att få mitt barn...?! Jag bara WHAT??!!
Flickvän, vart fasen kom det ifrån? Okej, så om man inte tycker om barn så är man automatiskt homosexuell?! Jamen gud så trevligt, nu har man gått och blivit gay över en natt också!
Men de konstiga frågorna slutade inte där inte, utan sen frågade han hur gamla tjejer är när de har sitt första förhållande. Va? Va fasen är det för en fråga? Det är väl olika från person till person? Det är ju inte så att det finns en åldersgräns för att ha sitt första förhållande?
Nä, han var skum och hans frågor var skummare, så tillslut ursäktade jag mig och gick och la mig istället. 
Jag hade några konstiga drömmar, men det var väl kanske inte så konstigt...


Denna bilden hittade jag på datorn, tagen i december. Ganska mysig om jag får lov att säga det själv...;)

Kommentarer
Postat av: Robin

Jag tycker han låter mysig och drar logiska slutsatser! Jag menar, vilken straight människa vill inte ha barn så fort som möjligt? Dessutom är åldersgränsen för förhållande satt till 12 år, 4 månader och 23 dagar, tycker jag! Men då får man bara pussas, ett tag..

2010-06-10 @ 00:29:00
URL: http://rakrotnibor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0