100308

Idag väcktes jag vid halv 8 av att mamma upptäckte att hon sagt fel tid till mig. Jag skulle inte alls klippa mig klockan 10 utan klockan 1. Så det var ju bara att gå upp och prata med pappa som skulle köra mig. Vi får se hur jag tar mig till frissan nu eftersom pappa skulle till Danmark, men han åkte direkt på morgonen och skulle försöka att komma tillbaka i tid så att han kan köra mig. Men det är ju inte säkert att han hinner och då får jag ju ta moppen istället, men det är ju så sjukt kallt. Ryser av bara tanken att behöva köra moppe i denna kylan. Men men, det är för lång (tar för lång tid) att gå, så det pallar jag inte. Hoppas på att pappa hinner hem. :)

Jag var ute med alla 3 hundarna innan, och jisses vilken pärs. Eller egentligen inte, för de var duktiga. Men är det något som är jobbigt att hålla reda på så är det kopplena till 3 stirriga labbar som springer åt alla olika håll. Haha, det var rätt underhållande faktiskt.
Sen satt vi och gosade och mös och alla tre tävlade om att få sitta i mitt knä.

Nu ligger jag i sängen igen och lyssnar på "Så Dumt!" av Mia Törnblom. Är nyduschad och ren och har precis läst ut en av Conan böckerna. Så nu är det "bara" två kvar jag ska hinna läsa innan jag åker hem, men det ska nog gå bra. :D Jag har även hunnit dammsuga i köket lite och ätit god frukost.

Nu ska jag lyssna vidare innan jag börjar göra mig iordning.

Haj svaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0