100310 - God morgon

Idag vaknade jag och somnade om tre gånger innan jag tillslut bestämde mig för att gå upp. Det var riktigt härligt att faktiskt kunna ligga kvar i sängen och bara vara. Inga måsten, förutom att mata de hungriga marsvinen.
Idag ska jag följa med pappa och lämna verktyg (någon gång under dagen), sen ska jag även gå igenom hela min dator och rensa den för mamma ska hjälpa mig med Windows 7, sen ska jag plugga som bara den, och kanske köra en runda med moppen. Vi får väl se hur det går med de planerna...;)

Jag ska stanna här i Åkarp till på fredag morgon, det känns riktigt skönt, känner att jag behöver komma bort lite.
Och imorgon kväll ska jag få följa med mamma och lyssna på Rosanne Cash, vilket ska bli sjukt roligt! Ser verkligen fram emot det!! Nu ska jag sitta och lyssna på några av hennes låtar, så att jag kan sjunga med. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0