"Casharna" fyller mina öron

Nu är skolan slut och jag sitter i köket och skriver av anteckningar, ligger ju nämligen 4 föreläsningar back. Lyssnar på Rosanne & Johnny Cash som sjunger September When It Comes med sina ljuva stämmor för mig. Dricker te och äter Chokladflarn som jag inte kunde motstå när jag var och handlade.

Innan när jag mådde dåligt så lät jag bli att äta, men nu när jag mår dåligt så trycker jag i mig kakor och snacks... Snacka om beslutsångest. Det sjuka är att jag än så länge (peppar, peppar, ta i trä) inte har gått upp något av allt jag stoppar i mig. Härligt!
Jag kanske gick ner för mycket innan och nu tar kroppen tacksamt emot allt den kan få för att bygga upp muskler och sånt igen? Vem vet?

Nä, nu ska jag skriva klart det här, så att jag kan börja läsa i böckerna lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0