En halv helg med mamma! :D

Nu har mamma begett sig hemmåt igen och jag sitter i köket och lyssnar på Rosanne Cash och fyller i en kursutvärdering för Zoofysen. Är smått uttråkad och rastlös, men eftersom jag borde plugga så kan jag egentligen inte hitta på något. Usch, hatar verkigen den här veckan innan tentorna, inte bara för att man måste plugga, men eftersom man inte kan göra något annat...inte utan att få dåligt samvete i alla fall.

Men jag har haft roligt medan mamma har varit här, vi har storhandlat så nu har jag mat så att jag klarar mig ett tag i alla fall! :D Sen har vi fikat och kollat på tv och igår gjorde jag min pastaspecialare till oss båda och mamma tyckte det var gott. Jag fick godkänt! ;)
Idag så åkte vi in till stan och handlade lite till och jag har köpt en ny vår-jacka som jag hoppas att jag kan börja använda snart. :) Sen köpte vi även en fin ljushållare som ser ut som ett träd och servetter och servetthållare och lite annat smått och gott! Har även införskaffat dammsugarpåsar så nu kan jag dammsuga igen. :D
Ska fota lite av de nya sakerna imorgon och visa upp här, det är för mörkt nu. Och jag tänkte att jag skulle använda mitt ljustält som jag fick i julklapp.

Nu ska jag ta mig något att äta och sen får vi se vart kvällen för mig.



Här är Rosannes låt Black Cadillac som handlar om förlusten av hennes far, Johnny Cash.
Detta är min favoritlåt. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0