Ett efterlängtat inlägg (från min sida)

Aaarh
Jag skrev ett fint och trevligt litet inlägg imorse, men när jag skulle posta det så la internet av. Och jag har inte kommit ut på det igen fören nu. Suck alltså, ibland är denna teknologin bara för mycket för mig..:P
Idag har jag inte gjort så mycket, njutit av att vara ledig bara. Men nu börjar det kännas som att jag har lite för lite att göra...haha
Innan så visste jag ju att jag skulle plugga, plugga & pugga. Men nu har jag inget att plugga till längre så jag vet inte riktigt vad jag ska göra av all tiden.
Har kollat lite på tv och varit ute med Axe 2 gånger. Pratat med både mamma och med pappa (har nu bara 14 kronor kvar på mobilen..haha) så kan det gå.
Och så har jag även läst i tidningen Cesar's Way (som är sjuktbra!), men nu har jag inte många sidor kvar att läsa så snart ä ju den slut också. Kanske borde jag passa på att läsa i någon av alla böcker som jag har i min bokhylla, men vilken ska jag välja? :P

Nä, nu ska jag läsa lite bloggar och kolla FaceBook, sen får vi se vad jag hittar på.


Jättebra tidning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0