Film och böcker

Internet har hållt på och krånglat typ hela dagen, men nu verkar det i alla fall fungera...för stunden.
Idag har varit en bra dag.
Jag har pluggat, lyssnat på ljudbok, redigerat bilder, lekt med Axe, klättrat på kullarna och även kollat tv. Det känns som att så länge det är ljut ute så hinner man med så himla mycket, men så fort det blir mörkt så rusar tiden bara förbi. Skumt det där.
Så fort det blev mörkt parkerade jag mig framför tvn och där har jag stannat tills nu. Kollade på det sista avsnittet av 6:e säsongen av French & Saunders. Efter det så fortsatte jag med min idol-stalking och kollade på Cher's Farwell Tour. Den är så sjukt bra alltså, alla kläder, sångerna, Cher, dansarna....aaaah Lovley!
Men nu tog den 2 timmar långa showen slut så då passade jag på att kolla om internet fungerade. Och som ni ser så gjorde det ju det!
Nu tänkte jag faktiskt fortsätta min tv-kväll med att kolla på The Hours, som är typ den ända film där jag faktiskt har läst boken! :P
Haha nä, kom precis på att jag superljög för er! Jag har ju läst alla HP-böckerna och så har vi ju även Twilight & New Moon, och för att inte tala om Låt den rätte komma in! Shajse vad jag ljög för er där....
Funderar på att börja läsa Broarna i Madison County, och en dag ska jag läsa klart Sophie's Choice (när jag får tag på boken...;P)

Nä, tillbaka till tvn!
Lollo sover hos T så jag har tvn för mig själv..:P

Klicka för stor bildKlicka för stor bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0